Snel antwoord op uw vraag? Probeer de BeleidBuddy!
Digitalisering maakt dingen steeds makkelijker. Zo werken we steeds slimmer samen. Ook buiten kantoortijden. Zo delen we brondata en voert u mutaties en processen gemakkelijk zelf door via onze Selfservice. En natuurlijk is er de BeleidBuddy. Deze tool is niet alleen handig voor u. De 24/7 bereikbaarheid ontlast ook onze menselijke medewerkers. Zo hebben ze meer tijd om sneller op ingewikkelde vragen in te springen. Door de BeleidBuddy te gebruiken helpt u niet alleen uzelf, maar ook ons.
Welke vragen beantwoordt de BeleidBuddy?
Naast antwoord op algemene vragen over het acceptatiebeleid en (extra) aflossen, helpt de BeleidBuddy u nu ook met vragen over het omzetten naar marktrente en Ontslag Hoofdelijke Aansprakelijkheid. Informatie nodig? De BeleidBuddy heeft het antwoord.
Waar moet ik zijn?
U vindt de BeleidBuddy op AIP - na inloggen - onder het tabblad ‘Hypotheek’. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden? We hebben een handige kaart met tips opgesteld.
Waar kan de BeleidBuddy niet mee helpen?
Net als bij de selfservice-tool zijn maatwerk en uitzonderingen niet mogelijk. Hiervoor neemt u tijdens kantooruren contact op met een collega van Service Desk Hypotheken. Voor overige vragen kunt u bij onze collega’s op de live chat terecht.