Onze uitstekende basisbediening
Wij geloven in een goede service en samenwerking met al onze adviseurs. Zo kunnen we onze eindklant optimaal van dienst zijn en tijd besparen. En dat alles op een gemakkelijke en toegankelijke manier. Afhankelijk van uw productie en portefeuille bij Aegon kunt u, naast de uitstekende basisbediening, een aantal extra services krijgen.
Betrouwbare partner
Wij willen een betrouwbare en solide partner voor u zijn. Onze focus ligt op digitaliseren, met oog voor de menselijke maat. Dit maakt onze dienstverlening beter, efficiënter en persoonlijker.
Voorspelbare verwerkingstijden
U kunt van ons het volgende verwachten:
- Binnen 5 werkdagen na aanvraag krijgt u een renteaanbod.
- Binnen 10 werkdagen na aanvraag krijgt u een bindend voorstel bij dossier compleet.
In uitzonderlijke gevallen communiceren wij tijdig over actuele verwerkingstijden.
Persoonlijk contact
Wij staan iedere dag voor u klaar!
- 24/7 via onze virtuele assistent;
- tijdens kantooruren via chat en telefoon.
Voor vragen over een specifiek dossier kunt u rechtstreeks contact opnemen met de behandelende acceptant.
Perfecte digitale dienstverlening
We digitaliseren steeds meer en dat biedt kansen om de dienstverlening slimmer, beter bereikbaar en persoonlijker te maken.
Zeer compleet portaal
Op ons Aegon Intermediair Portaal kunt u 24/7 alle actuele informatie inzien en makkelijk dingen zelf regelen:
- Actuele statussen volgen.
- Contractdetails inzien.
- Handige tools gebruiken zoals de rekenhulp verbouwen en verduurzamen.
Advieskansen
Klanten zelf bewust financiële keuzes te laten maken voor een gezonde financiële toekomst is onze missie. Daar hebben we u bij nodig. Op basis van data geven we u inzicht in advieskansen. Zo zit u altijd op het juiste moment bij uw klant aan tafel.
Innovatie op data
Effectief en efficiënt samenwerken vinden wij belangrijk. Daarom kunt u uw hypotheekaanvraag met gebruik van brondata bij ons indienen. Daarnaast lopen wij in de markt voor op het gebied van data sharing. Wij delen altijd actuele contractdata (via AIP en HDN) met u. Ook kunt u uw hypotheekportefeuille downloaden.
Slim samenwerken
Door samen te werken worden we sterker, slimmer en beter; één team!
Nieuwsbrieven
Zijn er nieuwe producten, wijzigingen in ons beleid of vernieuwingen binnen ons portaal? U ontvangt een aantal keer per jaar een nieuwsbrief met al deze informatie.
Webinars
We organiseren vier keer per jaar een webinar. Tijdens het webinar nemen we u mee in actuele ontwikkelingen. Zo bent u altijd up-to-date!
Campagnemateriaal
Om uw klant te bereiken bieden we verschillende handige tools voor een betere klantenbinding. Bezig met hypotheekcampagnes? Maak gebruik van onze hulpmiddelen! Van stappenplannen tot e-mails en doelgroepen: u vindt het op het Aegon MarketingPlein Hypotheken.