Gebruikersbeheer en inlogscherm veranderen per 15 september
Nieuw inlogscherm
Per 15 september wordt er een vernieuwd inlogscherm in gebruik genomen met achterliggende inlogapplicatie. Het gaat hier om een technische aanpassing. Het inloggen op het Aegon Intermediair Portaal werkt hetzelfde. Uw gebruikersnaam en wachtwoord blijven gelijk. U kunt gewoon gebruik blijven maken van uw huidige inloggegevens. Goed om te weten: Voorafgaand hebben wij dit met adviseurs getest. Zo voorkomen we verrassingen.
Update gebruikersbeheer
Goed om te weten: voor de beheerders van een kantoor.
De schermen in het gebruikersbeheer zijn aangepast. Bepaalde functionaliteiten zijn op een andere plek te vinden. Daarnaast hebben wij de flow geoptimaliseerd. Het gebruiksgemak is hierdoor beter. De look & feel van de schermen is weer up-to-date. Wilt u meer informatie? Bekijk dan de nieuwe gebruikersbeheerhandleiding op Downloads AIP | Aegon
Meer weten?
Heeft u vragen over het gebruikersbeheer of over de manier van inloggen? Neem dan gerust contact met onze Supportdesk via (070) 344 50 00.