Algemene veelgestelde vragen over het samengaan van  Aegon Hypotheken en a.s.r.

 

 

Image
Vriendinnen pakken vaas in om te verhuizen naar het buitenland

Bekijk hier de vragen en antwoorden over HDN. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op met uw accountmanager of stuur een mail naar damhypotheken@aegon.nl. We helpen u graag!

Bestaande klant: 

Een bestaande klant is een klant die al een Aegon-hypotheek heeft en waarvoor u bijvoorbeeld een verhoging of verhuizing met verhuisregeling wilt aanvragen. Ook alle beheerwijzigingen blijven via Aegon-systemen gaan en verwerken we op de manier zoals u nu gewend bent. 

Nieuwe klant: 

Alle klanten die nog geen Aegon-hypotheek hebben. Alle Aegon-aanvragen voor nieuwe klanten voor een nieuwe hypotheek gaan straks via het Stater-systeem. 

Ja. De Aegon-hypotheek blijft inzichtelijk via Mijn Aegon. Op het moment dat we producten gaan omzetten, komen hierin veranderingen. Zodra er meer bekend is, informeren we u en onze klanten hierover.

Voor nu is dat ons Aegon Intermediair Portaal. Natuurlijk blijven we graag digitaal met u werken. Via het adviseursportaal, met HDN enzovoort. Zodra we hierin iets verandert, hoort u dat tijdig van ons.

Aegon Hypotheken en a.s.r. Hypotheken hebben allebei een groeiambitie. Dus nieuwe klanten zijn meer dan welkom! Het maakt ons niet uit of u kiest voor Aegon of a.s.r. En die keuze maakt u samen met uw klant aan de hand van het advies.

Voor nu verandert er niets. Onze bestaande klanten blijven we servicen. Met verhogingen, energiedepots, echtscheiden etc. Op termijn zetten we de bestaande Aegon-hypotheken om. Zodra hierover meer te vertellen is, hoort u dat tijdig van ons.

Onze Aegon-winkel is open! Wanneer we stoppen met de nieuwe hypotheekproductie onder het Aegon-merk weten we nog niet. Natuurlijk kunt u ook een nieuwe klant bij a.s.r. onderbrengen.

Ja. De komende jaren zijn de huidige locaties open. De locatie Den Haag blijft sowieso tot eind 2024 open en de locatie in Leeuwarden tot eind 2026. Ook onze digitale deur en Service Desk Hypotheken blijft op dezelfde manier als nu bereikbaar voor u. Verandert er iets? Dan hoort u dat tijdig van ons.

 

Usabilla Feedback