Mijn Aegon-account aanmaken via activatiecode per post

Als je geen gebruik kan of wil maken van iDIN, kun je ook een account aanmaken door zelf je gegevens in te vullen. Binnen 3 werkdagen sturen we je per post een activatiecode, waarmee je jouw account kunt activeren. Als de activatiecode is ingevoerd, is je account klaar voor gebruik.

Hoe werkt het?

Je doorloopt de volgende stappen:

  • 1
    Je vult je gegevens in.
  • 2
    Binnen 3 werkdagen sturen we je een brief met een activatiecode

    Zo weten we zeker dat jij het bent.

  • 3
    Je activeert je account met de code.
  • 4
    Je account is geactiveerd! Je kunt nu inloggen in Mijn Aegon.

Goed om te weten: vraag de activatiecode maar 1 keer aan, want anders vervalt de code uit de eerdere brief.

Account aanmaken via iDIN niet mogelijk?

Niet alle banken maken gebruik van iDIN. Als jouw bank niet in de lijst staat, kun je een account aanmaken door zelf je gegevens in te vullen. Als je klaar bent, sturen we binnen 3 werkdagen een activatiecode per post.

Account aanmaken via activatiecode

Loop je ergens anders tegenaan?

Heb je problemen met inloggen of kun je je jaaroverzicht niet vinden? Op de meeste vragen hebben we een antwoord.

Naar veelgestelde vragen

Chat met ons

Spreek je liever met een van onze medewerkers? Dan kun je met ons chatten. We zijn op werkdagen van 08:30 tot 17:30 bereikbaar en reageren binnen een minuut.

Chat met een medewerker
Image
Met de app uw pensioen altijd bij de hand

Download de Mijn Aegon-app

We hebben ook een app! Met de Mijn Aegon-app kun je je geldzaken makkelijk op je smartphone en tablet regelen. Waar en wanneer je maar wilt. Je kunt de app gebruiken nadat je een Mijn Aegon-account hebt aangemaakt.

Voorwaarden en meer over de Mijn Aegon-app
Usabilla Feedback