Veelgestelde vragen over Aegon Hypotheken en...

Stater

 

Image
Twee jonge vrouwen verhuizen

Stater

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over de samenwerking met Stater. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op met uw accountmanager of stuur een mail naar damhypotheken@aegon.nl. We helpen u graag!

We hebben voor Stater gekozen omdat deze werkwijze bij a.s.r. al werkend is. Door de keuze kunnen we sneller werken dan de huidige werkwijze bij Aegon. In de loop van de tijd zijn er bij Aegon veel work arounds bijgekomen en door deze nieuwe inrichting via Stater kiezen we voor een moderner en meer toekomstvast systeem zodat we efficiënter de aanvragen verwerken en hierdoor sneller zijn.  

 

We beloven u dat we binnen 3 werkdagen de aanvraag in behandeling nemen. Dat doen we met ons eigen acceptatieteam. In de praktijk is dat nu vaak binnen 1 werkdag bij a.s.r. Is het door onvoorziene omstandigheden toch niet haalbaar? Dan hoort u dat altijd van ons. Ook hebben we serviceafspraken gemaakt met Stater over de maximale verwerkingstijden van dossiers in beheer. Hiervoor hebben wij voor Aegon en a.s.r. ons dedicated beheerteam bij Stater.

Voor de bestaande Aegon-hypotheken blijft dat inzichtelijk via de verwerkingstijdenpagina op het Aegon Intermediair Portaal. Voor nieuwe hypotheken is de status van een aanvraag inzichtelijk via E-adviseur. De verwerkingstijden voor nieuwe Aegon-aanvragen via Stater nemen we vanaf januari 2025 ook mee in onze verwerkingstijden op AIP. 

We bieden veel hulp als het even niet lukt. We hebben diverse collega’s die u op weg kunnen helpen. Denk bijvoorbeeld aan het acceptatieteam van Aegon via Stater dat u kunt bellen. En voor de bestaande klanten binnen Aegon belt u de ServiceDesk Hypotheken. Natuurlijk staat ook de relatiemanager voor u klaar. Met deze manieren van contact borgen we dat uw vraag snel op de goede plek komt en een actie krijgt. En natuurlijk houden we u als adviseur op de hoogte van ontwikkelingen. 

Usabilla Feedback