Online schade melden Reis

Image
Reisverzekering

Zijn er medische kosten gemaakt op vakantie? Of is uw klant bestolen? Of moest de reis onverwachts worden afgebroken? Op vakantie kan er altijd wat gebeuren. Op deze pagina vindt u de meest voorkomende schades voor en tijdens een reis. Kies de situatie die van toepassing is op uw klant en wij leggen uit hoe eenvoudig en gemakkelijk u via het Aegon Intermediair Portal (AIP) de schade hiervoor kan melden.

Welke situatie is van toepassing?

Annulering voor vertrek

Uw klant heeft een ernstig ongeval gehad. Of een familielid van uw klant komt te overlijden waardoor uw klant niet op reis kan. 

Meer informatie

Vertraging of afbreking

Heeft uw klant de reis eerder moeten afbreken of had uw klant vertraging op de heenreis?

Meer informatie

Geneeskundige kosten

Uw klant heeft op reis in het buitenland een ongeluk gehad of is ziek geworden en maakte hierdoor noodzakelijke geneeskundige kosten. 

Meer informatie

Diefstal, verlies of beschadiging

De bagage en/of kostbaarheden van uw klant zijn beschadigd, gestolen of verloren tijdens de reis. 

Meer informatie

Andere schades

Uw klant heeft tijdens zijn of haar reis kosten gemaakt die onverwacht zijn ontstaan. 

Meer informatie

Dringend hulp nodig?

Voor hulp bij noodgevallen in Nederland of in het buitenland zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via +31 88 344 00 00.