Je klanten hebben nu tot 1 oktober 2022 tijd voor de jaarlijkse naverrekening
Vanaf april kunnen je klanten de gegevens aanleveren voor de jaarlijkse naverrekening van het Aegon Gezond Werkplan. Afgelopen juni ontving uw klant een tweede herinneringsbrief voor het controleren en/of aanleveren van de werknemergegevens voor de naverrekening. In die brief gingen we nog uit van 1 augustus 2022 als deadline. Die datum wordt nu verschoven.
We komen jou en je klanten graag tegemoet
We ontvingen verschillende berichten van werkgevers dat het lastig is om de gestelde deadline te halen wegens de vakantieperiode. Daarom verlengen we de deadline eenmalig. De derde herinneringsbrief met daarin de aangepaste deadline ontvangen je klanten deze week nog. In deze brief staat dat je klanten tot 1 oktober 2022 de gevraagde gegevens kunnen aanleveren en controleren. Na deze datum zijn we helaas genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen.
Wil je meer informatie over de jaarlijkse naverrekening? Kijk dan op www.aegon.nl/naverrekenen.