Nu nóg makkelijker en veiliger online AOV-mutaties aanvragen
We hebben je al eerder geïnformeerd over de AOV-mutaties die je online kunt aanvragen. Dit gaat nu nog makkelijker. Blijkt dat er, na het indienen van een wijziging nog aanvullende informatie nodig is? Dan krijg je van ons automatisch een seintje. Vervolgens kun je de ontbrekende stukken eenvoudig uploaden in het Aegon Intermediair Portal. Dat scheelt veel heen-en-weer bellen of mailen. Hoe dat precies werkt? We leggen het graag uit.
Zelf online wijzigingen aanvragen voor de Aegon AOV
Sinds afgelopen november kun je wijzigingen voor een Aegon AOV eenvoudig aanvragen in Aegon Intermediair Portal (AIP). Compleet, snel en foutloos. Het gaat om onderstaande veelvoorkomende wijzigingen:
- adreswijziging
- intermediair wijzigen
- verzekering opzeggen
- dekking wijzigen: denk bijvoorbeeld aan het verzekerd bedrag, de looptijd, en de eigenrisicotermijn
- optierecht uitvoeren: het verzekerd bedrag jaarlijks verhogen met 10% zonder medische waarborgen
Meer weten? Op Aegon Intermediair Portal vind je meer informatie.
Mist er iets? Je krijgt dan automatisch een seintje
Als je een wijziging aanvraagt, moet je soms één of meerdere documenten toevoegen. Is er iets mis met het document of heb je per ongeluk niet alle documenten meegestuurd? Niks aan de hand. Je krijgt dan van het Klantenteam Zelfstandig Ondernemer een seintje per e-mail. In het Aegon Intermediair Portal maken zij ook een taak voor je aan. Die zie je automatisch op de startpagina onder ‘Open taken’. Als je daarop klikt, zie je precies wat wij nog van je verwachten. Je kunt vervolgens eenvoudig de ontbrekende informatie uploaden.
Snel, maar vooral veilig
Deze manier van werken is niet alleen snel, maar ook extra veilig. Tot nu toe stuurde je de ontbrekende informatie per e-mail. Dit is niet de meest wenselijke manier voor het delen van vertrouwelijke informatie. Met de nieuwe werkwijze upload je de ontbrekende informatie direct in onze beveiligde omgeving. En zo weet je zeker dat de informatie gelijk in het juiste dossier zit.
Meer weten?
Het Klantenteam Zelfstandig Ondernemer staat altijd voor je klaar. Wil je meer weten over het aanvragen van wijzigingen via AIP? Of heb je meer informatie nodig over onze AOV? Neem dan gerust contact op met het Klantenteam Zelfstandig Ondernemer. Zij zijn uw vaste aanspreekpunt voor de Aegon AOV.