Verhoogde inschrijving aanvragen bij een hypotheekverhoging via de notaris
Vanaf nu is het ook mogelijk om een verhoogde inschrijving aan te vragen bij een hypotheekverhoging via de notaris. Dus bij een tweede of volgende hypotheek. Het aanvragen van een verhoogde inschrijving doet u via uw adviespakket. De acceptatiehandleiding passen wij zo snel mogelijk hierop aan.
Verhoogde inschrijving ook voor hypotheekverhogingen
Wil uw klant met een uitgebrachte offerte (nog niet bindend) ook graag alsnog een verhoogde inschrijving?
Dat kan! U vraagt een wijziging op de al uitgebrachte offerte aan. En dan nu mét een verhoogde inschrijving. U ontvangt een nieuwe offerte omdat hiervoor een handtekening van de klant nodig is.
Goed om te weten: dit kan alleen als er nog geen bindend aanbod is uitgebracht.
Uw verzoek stuurt u in via AIP
- Ga naar “Hypotheken in aanvraag”;
- Kies uw klant;
- Kies “Hypotheekofferte aanpassen”;
- Kies voor “Overige wijzigingen” en geef aan dat het om een verhoogde inschrijving gaat. Geef het bedrag aan waarvoor u de akte wilt inschrijven.
Goed om te weten: een verhoogde inschrijving is niet mogelijk bij een Aegon-hypotheek in combinatie met een lening waarbij sprake is van KoopGarant-bepalingen.
Bedankt voor uw feedback
Een verhoogde inschrijving voor ook hypotheekverhogingen stond op uw wensenlijst en is nu ingeregeld dankzij uw feedback. Blijf uw wensen en feedback doorgeven. Zo kunnen wij onze dienstverlening nóg beter op uw behoeftes afstemmen.
Vragen?
Raadpleeg onze Virtuele Assistent op het Aegon Intermediair Portaal. Deze is 24/7 bereikbaar. Of chat eenvoudig met een medewerker.