Vanaf vandaag hypotheekaanvragen voor nieuwe klanten met nieuwe werkwijze
Door het samengaan met a.s.r. verandert vanaf 15 januari 2025 een aantal zaken. We gaan de hypotheekaanvragen voor nieuwe klanten via de nieuwe route verwerken.
Tijdelijk met twee systemen naast elkaar
U regelt uw hypotheekaanvragen gewoon op de gebruikelijke wijze vanuit uw adviespakket. Voor nieuwe en bestaande klanten. U hoeft zelf niets aan te passen in uw systemen. Aegon-acceptanten verwerken de hypotheekaanvragen voor nieuwe klanten en maken gebruik van het systeem van Stater. Voor de bestaande klanten met een Aegon-hypotheek verandert er nog niets. Deze blijven inzichtelijk via het Aegon Intermediair Portaal en Mijn Aegon.
Nieuwe hypotheekaanvragen -> team acceptatie Aegon via Stater
Hypotheekaanvragen voor nieuwe klanten verwerken we vanaf 15 januari via het Stater-systeem. U kunt ook rechtstreeks met één van deze acceptanten bellen. Het telefoonnummer is: 030 257 95 40.
Volg uw nieuwe aanvragen via ons nieuwe portaal
Maakt u al gebruik van E-adviseur? Hartstikke goed. Nog geen toegang? U regelt het in enkele stappen:
-
1
Regel een eHerkenning-account
eHerkenning heeft u nodig om in te loggen op het E-adviseur portaal. We laten u het zien:
- bekijk deze video over eHerkenning
- check de handige infographic
en regel het direct, zodat u goed voorbereid bent.
-
2
Gebruik E-adviseur
eHerkenning geregeld? Dan logt u in op E-adviseur.
- Bekijk de video over E-adviseur
- Check de handleiding
-
En ga aan de slag!
Uw startpagina over hypothekenportefeuille naar a.s.r.
Op onze homepagina van het Aegon Intermediair Portaal klikt u rechtsbovenin direct op 'Samengaan Aegon Hypotheken met a.s.r.' Dit is uw startpagina waar u alle informatie terugleest. Denk aan:
- Q&A's over Stater, HDN, en meer
- Wat u kunt verwachten van de collega's van Team Acceptatie Aegon Stater
- Alles over E-adviseur
- De stappen van de portefeuilleovervoer weergegeven in een tijdlijn
- Eerdere nieuwsberichten en meer
Tip: sla deze pagina op in uw favorieten!
Heeft u nog vragen?
Bekijk de Q&A's. Staat uw vraag er niet tussen? Stel deze gerust via damhypotheken@aegon.nl of neem contact op met uw relatiemanager.