Vanaf vandaag hypotheekaanvragen voor nieuwe klanten met nieuwe werkwijze

Door het samengaan met a.s.r. verandert vanaf 15 januari 2025 een aantal zaken. We gaan de hypotheekaanvragen voor nieuwe klanten via de nieuwe route verwerken

Tijdelijk met twee systemen naast elkaar

U regelt uw hypotheekaanvragen gewoon op de gebruikelijke wijze vanuit uw adviespakket. Voor nieuwe en bestaande klanten. U hoeft zelf niets aan te passen in uw systemen. Aegon-acceptanten verwerken de hypotheekaanvragen voor nieuwe klanten en maken gebruik van het systeem van Stater. Voor de bestaande klanten met een Aegon-hypotheek verandert er nog niets. Deze blijven inzichtelijk via het Aegon Intermediair Portaal en Mijn Aegon.

Nieuwe hypotheekaanvragen -> team acceptatie Aegon via Stater

Hypotheekaanvragen voor nieuwe klanten verwerken we vanaf 15 januari via het Stater-systeem. U kunt ook rechtstreeks met één van deze acceptanten bellen. Het telefoonnummer is: 030 257 95 40.

Goed om te weten: de opmaak van het renteaanbod en bindend aanbod ziet er anders uit.

Volg uw nieuwe aanvragen via ons nieuwe portaal

Maakt u al gebruik van E-adviseur? Hartstikke goed. Nog geen toegang? U regelt het in enkele stappen:

Uw startpagina over hypothekenportefeuille naar a.s.r.

Op onze homepagina van het Aegon Intermediair Portaal klikt u rechtsbovenin direct op 'Samengaan Aegon Hypotheken met a.s.r.' Dit is uw startpagina waar u alle informatie terugleest. Denk aan:

Tip: sla deze pagina op in uw favorieten!

Samengaan Aegon Hypotheken met a.s.r.

Heeft u nog vragen?

Bekijk de Q&A's. Staat uw vraag er niet tussen? Stel deze gerust via damhypotheken@aegon.nl of neem contact op met uw relatiemanager.