Stijgende energiekosten, wat kan een klant doen?

De stijgende energieprijzen zijn momenteel hét gesprek van de dag. Het NIBUD heeft berekend dat een gemiddeld huishouden tot wel € 128 per maand méér kwijt kan zijn aan energiekosten! De inschatting is dat 30 tot 40% van de mensen een te laag maandbedrag heeft voor de energie. Daarnaast lopen ook veel energiecontracten dit jaar af. Dan krijgt de klant volgend jaar de hogere energierekening. Gelukkig zijn er diverse manieren om te zorgen voor een lagere energierekening.

Wij willen dat onze klanten het beste uit hun leven halen

Daarom vertellen wij wat ze extra kunnen doen. Bijvoorbeeld door energie te besparen. Ook investeren in het huis door te verduurzamen komt aan bod. Voor meer informatie hierover, verwijzen we naar u. U kunt deze mailing dus mooi als contactmoment gebruiken! Hier ziet u een voorbeeld van de klantnieuwsbrief.

Onze hulp bij betaalproblemen

Geldzorgen is niets om je voor te schamen. 1 op de 5 Nederlanders heeft dit weleens. Verwacht een klant in de toekomst te maken krijgt met geldzorgen? Dan vragen wij die klanten contact met ons op te nemen. Samen bekijken we hun persoonlijke situatie en zoeken we naar een passende oplossing. We staan voor onze klanten klaar. Ook als het even niet zo lekker gaat.