Klantmailing: Verduurzamen met homeQgo

Deze week sturen wij onze hypotheekklanten een mailing. In deze mailing komen de volgende onderwerpen aan bod: 

  • Je huis verduurzamen: wat kies jij? 
  • Om mee te beginnen: doe de online huisscan.
  • Hoe betaal je jouw verduurzaming? 

Daarnaast geven we een vooruitdenk tip en verwijzen we naar u, de adviseur, om de mogelijkheden met u te bespreken. 

Naar wie sturen we deze mail? 

Onze hypotheekklanten met een hypotheek waarvan de looptijd al 2 jaar of langer is. De hypotheeksom van alle leningdelen opgeteld is minimaal € 150.000,- en de LTV is < 80%. 

Wie krijgen deze mail niet? 

Niet al onze hypotheekklanten die voldoen aan eerdergenoemde selectiecriteria krijgen de mail. In de volgende gevallen krijgt een klant de mail niet: 

  • De klant heeft een betalingsachterstand; 
  • De klant heeft de hypotheek afgesloten voor de aankoop van een appartement; 
  • De klant heeft zich afgemeld voor de mails van Aegon. 

Voorbeeld klantmailing en verzending 

We zetten een voorbeelmailing voor u klaar. Zo ziet u vooraf wat wij versturen. 

Vóór 1 juli 2024 ontvangt een klant, die in onze selectie valt, deze mailing van ons. 

Vragen? 

Wilt u meer weten of heeft u vragen? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag!