Klantmailing: Verduurzamen met homeQgo
Deze week sturen wij onze hypotheekklanten een mailing. In deze mailing komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Je huis verduurzamen: wat kies jij?
- Om mee te beginnen: doe de online huisscan.
- Hoe betaal je jouw verduurzaming?
Daarnaast geven we een vooruitdenk tip en verwijzen we naar u, de adviseur, om de mogelijkheden met u te bespreken.
Naar wie sturen we deze mail?
Onze hypotheekklanten met een hypotheek waarvan de looptijd al 2 jaar of langer is. De hypotheeksom van alle leningdelen opgeteld is minimaal € 150.000,- en de LTV is < 80%.
Wie krijgen deze mail niet?
Niet al onze hypotheekklanten die voldoen aan eerdergenoemde selectiecriteria krijgen de mail. In de volgende gevallen krijgt een klant de mail niet:
- De klant heeft een betalingsachterstand;
- De klant heeft de hypotheek afgesloten voor de aankoop van een appartement;
- De klant heeft zich afgemeld voor de mails van Aegon.
Voorbeeld klantmailing en verzending
We zetten een voorbeelmailing voor u klaar. Zo ziet u vooraf wat wij versturen.
Vóór 1 juli 2024 ontvangt een klant, die in onze selectie valt, deze mailing van ons.
Vragen?
Wilt u meer weten of heeft u vragen? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag!