Extra gegevens van uw kantoor zichtbaar in Mijn Aegon
Vanaf 26 juni 2023 zijn bepaalde gegevens vanuit Advieskeuze ook zichtbaar voor al onze klanten in Mijn Aegon. Het onderdeel ‘Je adviseur’ in Mijn Aegon hebben wij flink uitgebreid. Natuurlijk is dit wel afhankelijk van hoe goed u uw profiel via Advieskeuze.nl heeft ingevuld. Wist u dat…het aanmaken van een profiel gratis is?
Nu ook extra aandacht voor dienstverlening aan bestaande klanten via Advieskeuze
Advieskeuze.nl biedt een extra veld bij over het kantoor: bestaande klanten. Want in deze veranderende hypotheekmarkt is meer nadruk op actief klantbeheer een must have. Het is belangrijk dat uw klant gemakkelijk met u in contact komt voor een goed advies. Vult u dit veld zo snel mogelijk in met uw dienstverlening voor bestaande klanten? Dat doet u via Advieskeuze.nl. Onderin kiest u voor “Inloggen voor bedrijven” U heeft hiervoor een vrij tekstveld met 1.000 karakters. Dan ziet uw klant via Mijn Aegon – ‘Je adviseur’ gelijk wat u te bieden heeft!
Voorbeeldtekst van 531 karakters
Wilt u verbouwen of verduurzamen? Dat is interessant nu de energieprijzen het afgelopen jaar zo zijn gestegen. Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing. En bespreken dit in een adviesgesprek met u. Of wilt u weten of uw hypotheek nog wel goed bij uw huidige situatie past? Wij checken dit graag voor u! Ook als uw persoonlijke situatie is veranderd. Laat dat altijd aan ons weten.
Dan houden we onze klantgegevens up-to-date. Vraag naar onze vergelijkingskaart of ons dienstverleningsdocument voor meer informatie.
Wat ziet de klant in Mijn Aegon? Een voorbeeld
Links wat de klant nu ziet, rechts wat de klant straks ziet met de nieuwe weergave mét gegevens uit Advieskeuze.nl:
- Foto en logo van uw kantoor
- Uw website
- Openingstijden
- Medewerkers
- Toelichting dienstverlening aan bestaande klanten
Zo versterken we de zichtbaarheid van onze adviseurs. En brengen we onze klanten goed in contact met hun eigen adviseur. De nieuwe weergave mét gegevens uit Advieskeuze.nl is dynamisch. Dat wil zeggen dat afhankelijk van uw invoer wij de gegevens tonen (voorbeeld rechts). Heeft u bijvoorbeeld geen foto's van medewerkers in Advieskeuze.nl? Dan tonen we dat ook niet in Mijn Aegon. De andere informatie ziet de klant dan wel.
We hebben uw hulp nodig. Vul alstublieft het extra veld voor bestaande klanten in!
Advieskeuze heeft een nieuw veld voor de dienstverlening aan bestaande klanten toegevoegd. Wilt u dit veld invullen? Dan ziet uw klant dit ook in Mijn Aegon terug.
Alle adviseurs die extra diensten afnemen van Advieskeuze worden gecheckt op inhoud, bij adviseurs met een gratis account vindt deze check niet plaats. Hier werkt het signaleringssysteem. Incidenteel worden er teksten verwijderd.
Vul uw profiel in Advieskeuze aan als dit nog niet compleet is
Heeft uw kantoor een profiel op Advieskeuze.nl? We laten straks 1-op-1 in Mijn Aegon zien wat u heeft ingevuld. De directeur of eigenaar van het advieskantoor ontvangt van ons een mailbericht met meer details. Is er actie nodig? Dan hoort die persoon dat tijdig van ons.
Maakt u geen profiel aan bij Advieskeuze.nl? Dan blijft de huidige informatie (screenshot Nu bij ‘Je adviseur’) zichtbaar in Mijn Aegon.
Advieskeuze is het grootste onafhankelijke platform
Op Advieskeuze.nl staan ruim 16.000 kantoren vermeld. Deze kantoren hebben allemaal een profielpagina op het platform. Zij bieden relevante informatie over dienstverleners voor consumenten en ondernemers. Als onafhankelijke partij helpt Advieskeuze bij de keuze voor de juiste dienstverlener door betrouwbare kantoorgegevens en klantreviews te tonen van financiële dienstverleners in de buurt. Meld uw advieskantoor gratis aan.
Heeft u vragen over Advieskeuze?
Check de meestgestelde vragen op Advieskeuze.nl. Of neem contact op met een relatiemanager van Advieskeuze. Dat kan via mail: relaties@advieskeuze.nl. Of telefonisch op werkdagen via 033 461 00 62.
Andere vragen?
Stel ze gerust aan ons. Aan uw accountmanager of via chat aan onze Service Desk Hypotheken.