Heeft uw klant schade door wateroverlast? Dit kunt u doen!
De afgelopen dagen heeft de hevige regenval regionaal voor overlast en schade gezorgd. Om u zo goed mogelijk te helpen wijzen wij u op de volgende tips.
Bel bij noodgevallen het Aegon-noodnummer: 088 344 00 00
Als er geen noodgeval is, kunt u een schade melden zoals u gewend bent. Heeft uw klant direct hulp nodig? Bel dan het Aegon-noodnummer: 088 344 00 00 (lokaal tarief). Dan kunnen we meteen helpen en eventueel een hersteller inschakelen uit ons herstelnetwerk. Als er van dit netwerk gebruik wordt gemaakt, biedt dat voordelen. Zo hoeft uw klant zelf niets voor te schieten, krijgt hij of zij garantie en een goede service. De hersteller neemt binnen 2 uur contact met uw klant op en is (bij nood) binnen 24 uur op locatie. Als het nodig is, treft de hersteller direct noodvoorzieningen.
Schade voorkomen en herstellen
Goed om te weten: kiest uw klant voor herstel in eigen beheer? Dan is de vergoeding € 17,50 per uur. Dit is enige tijd geleden verhoogd. Wilt u uw klant helpen om schade te voorkomen? Lees onze preventietips voor stormschade.
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact op met uw accountmanager. Hij of zij helpt u graag.