Heeft uw klant schade door storm? Dit kunt u doen!

Momenteel raast storm Poly door Nederland en deze zorgt voor overlast en schade. Om u zo goed mogelijk te helpen wijzen wij u op de volgende tips.   

Bel bij noodgevallen het Aegon-noodnummer: 088 344 00 00

Als er geen noodgeval is, kunt u een schade melden zoals u gewend bent. Heeft uw klant direct hulp nodig? Bel dan het Aegon-noodnummer: 088 344 00 00 (lokaal tarief). Dan kunnen we meteen helpen en eventueel een hersteller inschakelen uit ons herstelnetwerk. Als er van dit netwerk gebruik wordt gemaakt, biedt dat voordelen. Zo hoeft uw klant zelf niets voor te schieten, krijgt hij of zij garantie en een goede service. De hersteller neemt binnen 2 uur contact met uw klant op en is (bij nood) binnen 24 uur op locatie. Als het nodig is, treft de hersteller direct noodvoorzieningen.

Eigen risico

Het eigen risico voor storm van € 250,- wordt automatisch ingehouden door het systeem. U hoeft het niet zelf in mindering te brengen op het schadebedrag. Voor de nieuwe voorwaarden Flex gelden andere regels, ook hier houdt het systeem rekening met het juiste eigen risico.

Schadeherstel in eigen beheer

Goed om te weten: kiest uw klant voor herstel in eigen beheer? Dan is de vergoeding € 17,50 per uur. Dit is enige tijd geleden verhoogd.

Heeft u nog vragen?

Neem gerust contact op met uw accountmanager. Hij of zij helpt u graag.