De acceptgiro verdwijnt per 1 juni 2023 als betaalmogelijkheid in Nederland

We stoppen daarom met het versturen van de acceptgiro. Dit betekent dat klanten binnenkort alleen een factuur per post ontvangen, zonder een acceptgiro. In deze factuur staan alle gegevens die nodig zijn om de betaling te doen. Helaas is het niet mogelijk facturen digitaal toe te sturen.

De klant kan de betaalwijze ook aanpassen naar automatische incasso of accept e-mail

Bij automatische incasso schrijven we het bedrag automatisch af van de rekening. De klant kan ook een betaallink via de e-mail ontvangen. Dit is een link om direct in de bankomgeving te betalen. Goed te weten: bij beide betaalwijzen ontvangt de klant geen factuur van ons. Op de laatste specificatie staat waar dit bedrag op is gebaseerd. 

Wil de klant de betaalwijze aanpassen?

Heeft de klant een Mijn Aegon account? Dan kan het hier eenvoudig in aangepast worden. Ze kunnen ook contact met ons opnemen via betalingen@aegon.nl. Vermeld in de e-mail altijd het polisnummer. Liever bellen? Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 058 244 3056.