Veelgestelde vragen over Aegon Hypotheken en...
HDN
Bekijk hier de vragen en antwoorden over HDN. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op met uw accountmanager of stuur een mail naar damhypotheken@aegon.nl. We helpen u graag!
De Aegon-aanvragen splitsen wij na ontvangst van de aanvraag in twee groepen:
- aanvragen voor bestaande klanten gaan vanuit het Aegon-systeem en volgt u via AIP.
- aanvragen voor nieuwe klanten gaan vanuit het Stater-systeem en volgt u via E-adviseur.
Hier hoeft u zelf niets voor te doen of aan te passen in uw eigen advies/CRM-pakket. Via HDN worden ook alle signalen gedeeld richting uw advies/CRM-pakket.
De manier van nummering van het renteaanbod is verschillend. Aegon heeft 7 cijfers en na de akte vullen we deze aan met een H (bijvoorbeeld H1234567). Bij Aegon via Stater ziet u 7 cijfers. Het start nu altijd met een 2 en dan een punt. En dan per 3 cijfers opnieuw een punt (bijvoorbeeld 2.123.123). Daarnaast is de lay-out van het renteaanbod ook anders bij het Aegon-systeem en een aanvraag van Aegon via Stater.
U blijft de HDN-signalen op dezelfde manier ontvangen. Hier verandert niets aan ten opzichte van wat u al van Aegon en Stater gewend bent.
Nee, u blijft op de huidige manier samenwerken met Aegon.
Nee, u blijft op de huidige manier samenwerken met Aegon.