Veelgestelde vragen over Aegon Hypotheken en...

HDN

 

 

Image
Aegon 6 stappen

Bekijk hier de vragen en antwoorden over HDN. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op met uw accountmanager of stuur een mail naar damhypotheken@aegon.nl. We helpen u graag!

De Aegon-aanvragen splitsen wij na ontvangst van de aanvraag in twee groepen: 

  1. aanvragen voor bestaande klanten gaan vanuit het Aegon-systeem en volgt u via AIP. 
  2. aanvragen voor nieuwe klanten gaan vanuit het Stater-systeem en volgt u via E-adviseur. 

Hier hoeft u zelf niets voor te doen of aan te passen in uw eigen advies/CRM-pakket. Via HDN worden ook alle signalen gedeeld richting uw advies/CRM-pakket. 

De manier van nummering van het renteaanbod is verschillend. Aegon heeft 7 cijfers en na de akte vullen we deze aan met een H (bijvoorbeeld H1234567). Bij Aegon via Stater ziet u 7 cijfers. Het start nu altijd met een 2 en dan een punt. En dan per 3 cijfers opnieuw een punt (bijvoorbeeld 2.123.123). Daarnaast is de lay-out van het renteaanbod ook anders bij het Aegon-systeem en een aanvraag van Aegon via Stater. 

U blijft de HDN-signalen op dezelfde manier ontvangen. Hier verandert niets aan ten opzichte van wat u al van Aegon en Stater gewend bent.

Nee, u blijft op de huidige manier samenwerken met Aegon. 

Nee, u blijft op de huidige manier samenwerken met Aegon. 

Usabilla Feedback