Zorgen over de betaling van je hypotheek?

Ben je (binnenkort) werkloos, langdurig ziek of arbeidsongeschikt? Of heb je een nieuwe baan, met een lager salaris? Veranderingen in je persoonlijke situatie kunnen ervoor zorgen dat je minder inkomsten hebt. Wij begrijpen dat de hypotheeklast dan zwaar kan drukken op je maandelijkse budget. Wij staan voor je klaar om je hierbij te helpen.

Image
Gezin in de keuken

Het lukt niet meer om je hypotheek te betalen

Zijn je inkomsten lager door werkloosheid, langdurige ziekte, arbeidsongeschiktheid of een nieuwe baan met een lager salaris? Of is er een andere reden waardoor je op korte termijn je hypotheek niet meer kunt betalen? Dan begrijpen we dat je je hierdoor zorgen maakt over de betaling van je hypotheek.

Samen met jou gaan we op zoek naar een oplossing bij (dreigende) betalingsproblemen voor je lopende hypotheek. Ons doel is daarbij woningbehoud.

Maak je je zorgen over je financiën en dreig je het overzicht te verliezen?

Neem dan gerust contact met team Service op Maat. Want goed inzicht in je financiën is het begin van de oplossing. Ons telefoonnummer is 058-244 6310.

Wat kunnen wij voor je doen?

We beginnen altijd met het bekijken van je persoonlijke situatie. Nadat we die kennen en je wensen in beeld hebben, beoordelen we of we je kunnen helpen. In veel klantsituaties kunnen we meedenken en meehelpen. Kunnen we niet helpen? Dan bespreken we dat altijd telefonisch met jou.

Ons voorstel

Nadat jouw persoonlijke situatie bij ons inzichtelijk is en je wensen en mogelijkheden duidelijk zijn, maken we een voorstel met een financiële oplossing. Dit sluit dan aan bij jouw situatie en wensen. We bespreken dit voorstel met je. Onze oplossing kan bestaan uit het wijzigen van je hypotheek of verzekeringen. 

Aanpassen van je hypotheek of verzekeringen

Natuurlijk besluit je zelf of je akkoord gaat met ons voorstel. Daarna passen wij je hypotheek of verzekeringen aan.

Hoe help je ons?

Een goed voorstel vraagt een goede voorbereiding. Een voorbereiding van ons én van jou. Zet daarom bij de start je persoonlijke situatie, je vragen en wensen op een rijtje. Daarnaast verzamel je alle informatie over lopende verzekeringen, pensioenen, je huidige financiële situatie, inkomensgegevens en eventuele schulden en betalingsregelingen. Zonder deze informatie kunnen wij geen goed voorstel doen. 

Natasja vertelt over haar ervaring met Aegon

Een impactvol verhaal heeft Natasja. Voor de camera vertelt zij hierover. Welke hulp heeft zij aangegrepen om uit de financiële zorgen te komen? Met hulp van Aegon en een budgetbeheerder kon zij in haar geliefde woning blijven wonen.

Image
GeldFit Aegon

Rondkomen van nog geen €1.200,- per maand?

Natasha (33) leeft sinds twee jaar van een bijstandsuitkering. Ze baalt van haar situatie, maar probeert er voor haar dochter Mylou (12) het beste van te maken. Ze deelt haar ervaringen én tips hoe zij rondkomt.

Lees verder
Image
Adviseur

Eerste hulp bij betalen

Betaalproblemen. Je wilt er niet aan denken. De corona-pandemie heeft laten zien dat veel zekerheden ineens kunnen wegvallen. Je hoeft je baan of inkomen overigens niet te verliezen om financieel in de knel te komen. Als je om wat voor reden dan ook betaalproblemen met je hypotheek krijgt óf verwacht, dan sta je er niet alleen voor. Wij denken met je mee!

Lees verder