Aegon en de digitale wereld
Je financiën en verzekeringen regelen in een digitale wereld
Je raakt steeds meer gewend aan een digitale wereld. Denk maar aan hoe je tv kijkt, je belastingaangifte doet of het saldo van je bankrekening bekijkt. We begrijpen dat je inzicht wilt hebben in je producten en zelf je geldzaken wilt regelen. Waar en wanneer jij wilt.
Daarom zetten we onze kennis en tools in om je inzichten te bieden die je ondersteunen bij het maken van financiële keuzes. Zo heb je zelf grip op je financiën maar wel met de hulp van financiële experts.
Is online zaken doen wel veilig?
Wij ontwikkelen onze producten en diensten met een scherp oog voor veiligheid en privacy. Zo ook onze digitale omgeving. We maken gebruik van diverse veiligheidsmaatregelen. Van jou vragen we dat je zorgvuldig omgaat met je inloggegevens van je Mijn Aegon account.
Wat kun je zelf doen?
Verder is het ook mogelijk om in te loggen met een extra controlestap via SMS. Door deze extra stap zijn je gegevens extra beschermd.
Aegon wordt steeds meer digitaal
- Altijd en overal inzicht in je persoonlijke gegevens en producten.
- Overzicht van documenten.
- Downloaden van documenten.
- Uploaden van ontbrekende documenten.
- Zelf wijzigen van je gegevens en producten.
- In een beveiligde omgeving.
Onze digitale diensten gebruiken
Steeds meer van onze diensten vinden online plaats, via Mijn Aegon en de Mijn Aegon app. Zo kun jij zelf, 24/7, je financiële zaken regelen. Waar en wanneer jij dat wilt. En weet je even niet hoe? Dan helpt onze Virtuele Assistent je.
Om van de digitale diensten gebruik te kunnen maken heb je het volgende nodig:
- een internetverbinding
- een Mijn Aegon account
- een smartphone, tablet of computer
Mijn Aegon
Het verschil tussen Mijn Aegon en onze app?
In Mijn Aegon kun je meer regelen dan met onze app. Het voordeel van onze app is dat je ook onderweg een aantal zaken kunt regelen. Zoals een declaratie op je bouwdepot terwijl je bij de leverancier staat. Of direct een schade melden als je op pad bent met de auto.