Rappel Mailing ontbrekende gegevens vanuit Leven

We zien het als onze verantwoordelijkheid te zorgen dat iedereen veilig gebruik kan maken van onze diensten. Daarom is het belangrijk dat wij onze klanten goed kennen en vragen we de klanten de persoonsgegevens aan te vullen of om te controleren.

Lage respons op brief van 28 januari 2022

Om het klantdossier compleet te maken, hebben we op 28 januari 2022 een brief naar de klanten gestuurd met het verzoek om een kopie paspoort en bankafschrift op te sturen. Zie ook Mailing ontbrekende gegevens vanuit Leven

De respons op deze brief is helaas erg laag of de kwaliteit van de ingeleverde stukken is onvoldoende. Om toch de juiste stukken in bezit te krijgen, hebben we vanaf deze week tot half april, ondersteuning van Netvice.

Hulp Netvice

Waar mogelijk probeert Netvice de klanten telefonisch te bereiken om de vereiste stukken op te vragen. Is het telefoonnummer onbekend? Dan ontvangt de klant een rappelbrief.

Vragen naar aanleiding van de brief?  Netvice helpt graag: 

  • Telefoon: 058 - 244 32 16
  • Mail: info@aegonbeleggingsverzekering.nl
  • Post: Aegon, Antwoordnummer 6167, 8900 VC Leeuwarden