Onderzoek MarketResponse: klanten denken veel na over ideale woonsituatie

Nederlanders denken sinds de coronacrisis meer na over hun toekomst. En over hun ideale woonsituatie. Dat blijkt uit onderzoek van MarketResponse, uitgevoerd in opdracht van Aegon. En wat is dan voor hen een ideale woonsituatie? Nederlanders willen graag duurzamer wonen. En meer ruimte om hun woning. Helaas blijft het voor ruim een kwart van de Nederlanders bij een droom. Zij denken dat sparen de beste oplossing is om hun ideale woonsituatie waar te kunnen maken.

Nieuwe campagne: denk vooruit over uw woonsituatie

Het leven is voor een hoop Nederlanders het afgelopen jaar erg veranderd, blijkt uit onderzoek van MarketResponse. Daarom is het belangrijk om vooruit te denken, zeker als het om wonen gaat.
Wij helpen hen daar graag bij, samen met u als adviseur. Onze nieuwe campagne gaat daarom dit keer over ‘vooruitdenken op woongebied’.

Alstublieft! Speciaal voor u het volledige rapport

Als adviseur bent u dé aangewezen persoon om mee te denken met uw klant. Ook als het gaat om hun ideale woonsituatie. U wilt vast graag op de hoogte zijn van de laatste inzichten rondom de woonsituatie en woonwensen van Nederlanders. Daarom ontvangt u van ons als eerste het volledige onderzoeksrapport van MarketResponse. Handig toch?

Rapport over financiële planning al gezien?

Eerder onderzochten we al hoe de coronacrisis Nederlanders aan het denken heeft gezet over hun financiële toekomst. Nog niet gelezen? Geen probleem. Hier leest u het volledige rapport.

Meer weten?

Neem gerust contact op met uw accountmanager.