AOV aanvragen met persoonlijk contact, ruime keuze en heldere uitleg
Interview met Jeroen de Vries, adviseur | |
[[{"fid":"196686","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Jeroen de Vries","field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Jeroen de Vries","field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"alt":"Jeroen de Vries","class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]] |
Dit zeggen we natuurlijk niet zelf. Voor deze mooie woorden spraken we met Jeroen de Vries, financieel adviseur bij Allsurance. Jeroen zit sinds 1991 in het vak en houdt zich sinds een aantal jaar veel bezig met arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. We vroegen hem hoe hij de samenwerking met Aegon ervaart én wat hij van onze AOV en het aanvraagproces vindt. Altijd up to date en een duidelijk verhaalJeroen: ‘Allereerst mijn complimenten aan de medewerkers van de afdeling acceptatie. De communicatie is super. Voor iedere stap in het aanvraagproces krijg ik een update. Gewoon simpel, per mail. Zo weet ik continu hoever de aanvraag is én kan ik dat ook delen met mijn (soms terecht ongeduldige) klant. Is er tijdens de aanvraag extra informatie nodig? Dan krijg ik een helder en duidelijk verhaal op de mail mét een motivatie. Ik hoor dus niet alleen wat ik moet aanleveren maar ook waarom. Hierdoor kan ik altijd met een goed gemotiveerd verhaal naar mijn klant terug. Is er maatwerk nodig voor mijn klant? Dan zoekt acceptatie samen met mij naar een passende oplossing. In overleg dus. Hierdoor voel ik me echt een sparring partner in plaats van een nummer en mijn klant ervaart dat ook zo.’ |
Supersnel zonder bijzonderheden
‘Een arbeidsongeschiktheidsverzekering vraag je niet van de ene op de andere dag aan. Het is een flinke investering en daar wil je goed over nadenken. Voordat ik de aanvraag indien, ben ik vaak al lang met de klant in gesprek. Soms wel een paar maanden. Als de aanvraag vervolgens lang duurt, werkt dat frustrerend voor mij en mijn klant. Zeker als er geen afwijkend medisch verleden of beroep is. Dan moet dat gewoon snel kunnen vind ik. Gelukkig doen jullie dat gewoon. Als er geen bijzonderheden zijn, hebben we het meestal binnen twee weken voor elkaar. Echt helemaal super. Is er wel een medisch traject nodig? Dan duurt het natuurlijk langer. Dat weet ik heel goed en mijn klant dan ook. Daar hebben we alle begrip voor.’
Blij met meerdere dekkingsvarianten
‘Zeker in tijden van corona merk ik dat een arbeidsongeschiktheidsverzekering niet bovenaan de lijst van ondernemers staat. Vooral bij starters. Ze zijn er gelukkig nog wel maar steken hun geld liever in hun onderneming. Voor hen kunnen dekkingsvarianten met bijvoorbeeld alleen ongevallen, of ongevallen en ernstige aandoeningen een uitkomst zijn. Die zijn veel betaalbaarder en beter dan helemaal geen AOV. Daarnaast is er nog de groep met een medisch verleden. Zij krijgen bij andere verzekeraars misschien wel een AOV, maar dan met een uitsluiting op de polis. Op die manier betalen ze de volle mep zonder dat ze volledig zijn verzekerd. Dankzij de verschillende dekkingsvarianten vind ik bij jullie wél een AOV waar ze alleen betalen voor wat ze verzekeren. Ik vind het mooi dat jullie dit op voorhand al aanbieden. Wel zo eerlijk.’
Meer weten?
Over onze dekkingsvarianten? Lees verder bij Aegon AOV-idee #6 Vier dekkingen voor een optimale keuze. Voor vragen over verlofdekkingen of meer informatie over onze AOV schakelt u simpel en snel met het Klantenteam AOV. Ze staan iedere werkdag van 8.30 tot 17.30 uur voor u klaar. Of lees onze uitgebreide productinformatie op het Aegon Intermediair Portal.