Zwangere AOV-klant? Meld het digitaal

Wil uw klant een zwangerschap melden? Dat kan nu volledig digitaal via aegon.nl. Handig alles op 1 plek en een snelle afhandeling.

Zo geregeld in een paar stappen

Uw klant vult een aantal persoonsgegevens in en het polis- en bankrekeningnummer. En we vragen om de uitgerekende datum, samen met een verklaring van de verloskundigenpraktijk. Goed om te weten: deze verklaring mag niet eerder dan bij 20 weken zwangerschap zijn afgegeven.

Ook de verlofuitkering snel op orde

Gelukt met de melding? Dan krijgt uw klant meteen een bevestiging in het scherm. Na controle van de gegevens laten we de klant weten of de gegevens compleet zijn. Is dit het geval? En heeft uw klant recht op een uitkering? Dan zorgen we tijdig voor de zwangerschapsverlofuitkering.

Ook handig: arbeidsongeschiktheid digitaal melden

AOV-klanten melden zich arbeidsongeschikt via onze website of Mijn Aegon. Dan komt de melding ook meteen bij de casemanager. Zo kan het re-integratietraject ook sneller van start.

Heeft u vragen of hulp nodig? We staan voor u klaar

Digitalisering biedt vele voordelen. Maar we begrijpen ook goed dat het even wennen kan zijn. Bent u niet zo thuis op het Aegon Intermediair Portaal of onze website? Of wilt u er samen met ons eens doorheen lopen? Of heeft u een andere vraag over onze digitale diensten? Aarzel niet en neem gerust contact op met het Klantenteam AOV. Zij zijn het vaste aanspreekpunt waarmee u snel kunt schakelen en sparren.