Verbeterde self-service: muteren tijdens prolongatie mogelijk!

Goed nieuws: voortaan kunt u ook pakketwijzigingen doorvoeren rondom een prolongatie! Gewoon online. Dat was een wens van adviseurs én van onszelf. 

Voorheen kon u geen wijziging van een pakket doorvoeren als er door prolongatie een toekomstige versie klaarstond. Dan verscheen er aan het einde een foutmelding en moest u contact met ons opnemen.  Dat kostte u en ons meer tijd en werk. Kortom: allemaal onhandig. Dat is nu verleden tijd, want we hebben de digitale self-service verbeterd. 

Wat is verbeterd?

1.    Muteren terwijl de prolongatieversie klaarstaat is vanaf nu mogelijk.
2.    Bij het verzenden van het verzoek verschijnt geen foutmelding meer. 
3.    U kunt de wijziging in het pakket direct doorvoeren zónder dat contact met ons nodig is.

Er is een uitzondering, maar ook deze is verbeterd. Bestaat er naast de toekomstige prolongatieversie een andere toekomstige pakketversie? Bijvoorbeeld door ‘Wijzigen betaalgegevens’ of ‘Vervangen verzekeringnemer’. Dan is het niet mogelijk om een nieuwe subpolis toe te voegen aan het pakket. U krijgt dan meteen aan het begin van de dialoog een melding waarin staat aangegeven wat u kunt doen. U hoeft niet meer alle stappen van de dialoog te doorlopen. Dat scheelt.

Meer weten?

Neemt u dan gerust contact op met uw accountmanager.