Snellere telefonie bij Aegon Inkomen

Per 1 maart 2021 krijgen klanten en adviseurs bij Aegon Inkomen sneller antwoord op hun vraag. Onder meer dankzij twee gloednieuwe telefoonnummers. 

Twee nieuwe telefoonnummers

Het was voor onze klanten niet altijd duidelijk welke keuze ze in het telefoonmenu moesten maken. Hierdoor kwamen zij niet meteen bij de juiste afdeling uit. Dit is natuurlijk vervelend. Zeker als je snel antwoord nodig hebt op je vraag of hulp zoekt. Reden dus om de telefonie onder de loep te nemen. Een belangrijke verandering is dat we straks 2 telefoonnummers hebben:

  • 070 344 52 18 voor zelfstandig ondernemers en hun adviseurs
  • 070 344 52 23 voor werkgevers en werknemers en hun adviseurs

‘First time right’ klantbediening

Dankzij de nieuwe nummers zit een klant bij het intoetsen van het nummer vaak al op de juiste route. Hiermee stijgt de kans dat hij snel de juiste afdeling aan de lijn krijgt aanzienlijk. Zo blijven we werken aan een ‘first time right’ klantbediening.

Nieuwe keuzes voor zelfstandig ondernemers

Voor zelfstandig ondernemers en hun adviseurs zijn er vanaf nu vier keuzes:

  • de wijziging van de premie of de voorwaarden van de AOV
  • een AOV-aanvraag, offerte, jaaropgave of polis
  • vragen aan de casemanager over bijvoorbeeld de uitkering of het dossier
  • de medische beoordeling

Nieuwe keuzes voor werkgevers en werknemers

Voor werkgevers en werknemers en hun adviseurs zijn er vanaf nu vijf keuzes:

  • de naverrekening
  • een aanvraag, offerte of polis
  • de uitkering van een verzuimverzekering
  • een WIA-uitkering
  • re-integratie of als een klant een casemanager wil spreken

We breiden Mijn Aegon voor zelfstandig ondernemers uit

We helpen onze klanten graag. Aan de telefoon én natuurlijk ook online. Via Mijn Aegon geven we steeds meer inzicht in de arbeidsongeschiktheidsverzekering. Zelfstandig ondernemers zien hier bijvoorbeeld hun polisgegevens, jaaropgave en uitkeringsspecificatie. Zo kunnen ze snel bij hun gegevens en hoeven ze niet voor iedere vraag te bellen. En dat levert tijd op. Tijd voor hun onderneming.

Meer weten?

We horen het graag! Heb je bijvoorbeeld vragen over onze klantbediening? Of suggesties voor verbeteringen? Neem contact op met je relatiemanager en laat het weten.