Hoe de Transactieservice u 10 minuten per keer bespaart

De nieuwe Transactieservice van Aplaza bespaart u al snel zo’n 10 minuten per transactie. Ka-ching! Daarom frissen we de voordelen van deze mooie digitale stap van Schade Particulier graag nog een keertje op.

Wat is dat ook alweer? Transactieservice van Aplaza

Het is digitaal gemak voor u. Want voert u een aanvraag, mutatie of offerte in via het Aegon Intermediair Portaal (AIP)? Dan kunt u voortaan de verzekerings- en relatiegegevens eenvoudig en snel overnemen in uw eigen administratie met een transactiebericht via Aplaza. Geen dubbele invoer meer dus. Dit voorkomt fouten én levert per aanvraag of mutatie zo’n 10 minuten tijdwinst op.

Het systeemhuispakket dat u nodig heeft

U kunt aansluiten bij de nieuwe service als u werkt met Aplaza en één van de onderstaande systeemhuispakketten heeft:

  • DIAS, voorheen Scenario Assurantie
  • Assistent
  • Assu
  • ANVA
  • Elements

Meld u aan en profiteer van de voordelen

Wilt u gebruikmaken van de Aplaza transactieservice Start vanaf Extranet? Dat kan en is zo geregeld.

  1. Als u nog niet werkt met Aplaza, kunt u zich eerst aanmelden bij Aplaza.
  2. Klik vervolgens op de onderstaande button en verstuur uw gegevens. Wij regelen de rest voor u!

 

Direct aanmelden voor de nieuwe service


Wilt u meer weten?

Bekijk de korte introductiefilm. Of neem gerust contact op met uw accountmanager. We vertellen u er graag meer over!