Schade melden op de Doorlopende Reisverzekering: wij helpen u op weg!

Zijn er medische kosten gemaakt op vakantie? Of is uw klant bestolen? Of moest de reis onverwachts worden afgebroken? Op vakantie kan er altijd wat gebeuren. Op het Aegon Intermediair Portal (AIP) staat vernieuwde informatie over schade melden reis voor u klaar! Zo denken we vooruit. Voor als het straks wel weer ‘normaal wordt’ om te reizen

U vindt alles op de vernieuwde pagina’s Reis

Deze keer hebben wij het digitaal schademelden voor de meest voorkomende reisschades verbeterd. Zo kunt u uw klanten met een reisschade goed en snel helpen. 

Wat is er nieuw?

Per schadeoorzaak staat nu duidelijk aangegeven:

  • Wanneer een reisschade wel of niet bij ons kan worden gemeld (bekijk hiervoor de polisvoorwaarden bij "Downloads")
  • Welke documenten zijn per schadebehandeling nodig? Zo zorgen wij samen voor een vlekkeloze en vlotte schademelding voor de klant;
  • Zijn er aandachtspunten of uitzonderingen? Dan staan die ook vermeld!

Meer weten?

Of mist u iets? Laat het ons weten! Dat kan via uw accountmanager.

Bekijk de nieuwe flow op AIP