Wist u dat…. u ook kunt chatten met het Klantenteam AOV?

Veel adviseurs gebruiken het al. De chatfunctie in het Aegon Intermediair Portal. U kunt direct chatten met het Klantenteam AOV. Online stelt u uw vraag over de status van een aanvraag of over een lopende polis. En wij gaan direct voor u aan de slag.

Chatten en doorwerken tegelijk, wel zo handig

Wanneer u met ons chat, kunt u gewoon doorwerken. Of uw klant te woord staan. Ondertussen zoeken wij de gewenste informatie en beantwoorden uw vraag.

Hoe start ik een chat?

Ga naar het Aegon Intermediair Portal. Met de oranje knop ‘Chat met Aegon’ rechts op het scherm start u een chat. Wilt u chatten over AOV? Kies dan voor ‘Inkomen Individueel’. Chatten kan van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

Het Klantenteam AOV staat voor u klaar

Meer weten over AOV? Maak kennis met het Klantenteam AOV en onze dienstverlening. Wij zijn het vaste aanspreekpunt waarmee u snel kunt schakelen en sparren. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met uw relatiemanager.