Houd uw klant ook de gegevens veilig in Mijn Aegon?

Vanaf eind november kunnen alle klanten gebruikmaken van een extra controlestap om in te loggen in Mijn Aegon. Zo houden zij hun gegevens extra veilig. Meer weten? Lees dan snel verder.

Vanaf eind november een extra controlestap in Mijn Aegon

De gegevens van de klant veilig achter slot en grendel met twee factor authenticatie. Inloggen op Mijn Aegon kan binnenkort met een extra controlestap via sms. Wel zo veilig.

Uw klanten zien vanaf eind november de uitnodiging vanzelf in Mijn Aegon

Hoe het werkt? Zodra de klant inlogt op de persoonlijke Mijn Aegon-omgeving, krijgt de klant de vraag of hij of zij de extra controle wilt. Zetten de klant dit aan? Dan ontvangen ze eerst een code op hun mobiele telefoon. Deze vult de klant dan in. Vanaf nu krijgt de klant elke keer als hij of zij inlogt, deze extra controle. Zo gepiept dus!

[[{"fid":"190676","view_mode":"media_original","fields":{"format":"media_original","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"media_original","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-media-original","data-delta":"5"}}]]

Zo werkt de extra controle bij inloggen. Vanaf eind november krijgt een klant automatisch een melding wanneer hij/zij inlogt op Mijn Aegon.

U hoeft zelf niets te doen. Maar krijgt u hier vragen over van uw klant?

Dan is het goed om te weten:

  • De klant ontvangt de controle sms op het bij ons bekende mobiele telefoonnummer.
  • Er gelden geen andere bijzondere eisen voor de telefoon.
  • De klant betaalt hier geen kosten voor.
  • Het duurt maximaal 30 seconden voordat de code verstuurd.
  • Benieuwd wat Aegon nog meer doet aan veiligheid? Kijk dan op onze website en zoek naar “veilig online”.