Inkomen Collectief tijdelijk halve dagen bereikbaar
Van 2 tot en met 13 november is Inkomen Collectief alleen ’s ochtends bereikbaar. We nemen de telefoon op tussen 8.30 en 13.00 uur. We begrijpen dat dit vervelend is voor uw klanten. En we zouden het zelf liever ook niet doen. Toch kunnen we niet anders.
Extra tijd nodig om vragen te beantwoorden
We hebben de laatste weken erg veel vragen ontvangen. Daardoor hebben we nu helaas een achterstand. Als we alleen in de ochtend de telefoon opnemen, hebben we in de middag extra handjes om vragen op te lossen. Op deze manier halen we de achterstand het snelst in. En voorkomen we dat het verder oploopt. In de tussentijd hopen we op begrip van u en uw klanten.
Bel in de ochtend, mail in de middag
Heeft uw klant een vraag die niet kan wachten? Dan kan hij ons alleen in de ochtend bellen. Lukt dit niet? Dan willen we uw klant toch vragen om de volgende ochtend terug te bellen. Mailen kan wel de hele dag. Onze excuses voor het ongemak. Vanaf 16 november zijn we weer hele dagen telefonisch bereikbaar.
Vragen over inloggen op het Werkgeversportaal
Vragen over inloggen op het Aegon Werkgeversportaal? Stel ze via het contactformulier op onze website.
Zelfstandig ondernemers kunnen wel de hele dag bellen
Goed om te melden: de maatregelen in dit bericht gelden niet voor zelfstandig ondernemers met een Aegon AOV. Zij kunnen iedere werkdag van 8.30 tot 17.30 uur bellen.