Vernieuwd: de rapportage over de gebruikers in AIP
Veilig omgaan met persoonlijke gegevens is in dit digitale tijdperk belangrijk. Daarom sturen we de beheerders van ons Aegon Intermediair Portal elk kwartaal een e-mail als er wijzigingen zijn bij de gebruikers van AIP. U heeft er op deze manier weinig tijd of werk aan. Samen houden we de gegevens van klanten en adviseurs veilig.
Hoe het werkt?
Elk kwartaal bekijken wij of er inactieve gebruikers zijn binnen AIP. En of er gewijzigde e-mailadressen zijn. Is dat het geval? Dan ontvangt u een e-mail van ons waarin wij u vragen om deze gegevens te controleren. En als het nodig is, actie te ondernemen. Zo simpel is het.
Goed om te weten: u ontvangt dit bericht alleen als er wijzigingen zijn bij gebruikers van AIP.
Nog vragen hierover?
Onze medewerkers staan voor u klaar. Bel met de supportdesk via telefoonnummer 070 344 50 00. We zijn bereikbaar van 8:30 tot 17:00 op werkdagen.