Naverrekening 2019 duurt langer dan verwacht
De naverrekening 2019 is een paar maanden geleden gestart. Dit jaar duurt het helaas wat langer dan gepland. In dit bericht leest u hier meer over.
De verwerking van de naverrekening duurt dit jaar langer
Heeft uw klant de definitieve werknemersgegevens bij ons aangeleverd? Daar zijn we blij mee. Vanaf dit moment duurt het meestal 6 weken voordat we dit verwerken. Helaas duurt het dit jaar langer dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Hier vindt u de actuele verwerkingstijden.
De deadline voor de naverrekening is 1 september 2020
We vragen uw klanten om de definitieve werknemersgegevens voor 1 september 2020 aan te leveren. Dat is het natuurlijk al bijna. Gaat uw klant dit niet redden? Dan kunnen we het in overleg uitstellen. Neem hiervoor wel zo snel mogelijk contact op. Let op! Uitstel kan alleen als uw klant geen werknemers heeft met een arbeidsongeschiktheidspensioen. Heeft uw klant dit wel? Dan kunnen we helaas niet uitstellen. We moeten de gegevens namelijk doorgeven aan de pensioenuitvoerder.
Tijdelijke storing in het Aegon Werkgeversportaal
Er is op dit moment een technische storing in het Werkgeversportaal. Hierdoor kunnen werkgevers met 100 of meer werknemers tijdelijk geen gegevens aanleveren. Geldt dit voor een van uw klanten? Dan heeft u daar bericht van ons over ontvangen. We doen ons best om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Werkgevers met minder dan 100 werknemers hebben geen last van de storing. Zij kunnen hun gegevens gewoon aanleveren.
Heeft u nog vragen?
Neem dan gerust contact op met ons. We helpen u graag. U bereikt ons via telefoonnummer 088 344 00 53 (optie 2, optie 2). Liever mailen? Stuur uw bericht naar hulplijnagwp@aegon.nl.