Uitkeringsspecificatie AOV nu ook in Mijn Aegon

We plaatsen steeds meer van onze producten in Mijn Aegon. En we breiden de mogelijkheden uit voor producten die al in Mijn Aegon staan.

Mijn Aegon AOV uitgebreid met uitkeringsspecificaties

Onze AOV-klanten zien hun maandelijkse uitkeringsspecificatie nu in Mijn Aegon terug. Dat geldt ook voor de bijbehorende jaaropgave.

Minder post van Aegon voor Aegon AOV

De meeste AOV-klanten krijgen elke maand van ons een uitkeringsspecificatie per post. Deze klanten krijgen binnenkort een e-mail. Hierin staat dat vanaf nu elke maand de uitkeringsspecificatie klaarstaat in Mijn Aegon. Ook kunnen ze in deze mail de verzending per post stopzetten. Heeft uw klant nog geen Mijn Aegon? Hij maakt eenvoudig een account aan via www.aegon.nl/account-aanmaken.

We breiden Mijn Aegon stap voor stap uit

We blijven Mijn Aegon voor AOV verder ontwikkelen. Uw klant kan in de toekomst via Mijn Aegon een adreswijziging of nieuw bankrekeningnummer doorgeven. Ook maken we nog meer documenten zichtbaar in Mijn Aegon. We laten u steeds weten wat er verandert.

Product aanpassen kan alleen via u

Wil uw klant de dekking van zijn AOV wijzigen? Dat kan, maar niet via Mijn Aegon. We vinden het belangrijk dat uw klant goed geadviseerd wordt. Daarom kan hij dit niet zelf doen. Een wijziging van de dekking regelt hij nog altijd via u.

Het klantenteam AOV staat voor u klaar

Meer weten over Mijn Aegon? Of wilt u meer informatie over onze AOV? Neem gerust contact op met het klantenteam AOV. Zij zijn het vaste aanspreekpunt waarmee u snel schakelt en spart. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met uw accountmanager.