Nieuw: meer informatie over AOV in Mijn Aegon

Sinds november 2019 vinden uw klanten informatie over hun arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) in Mijn Aegon. We hebben de informatie nu verder uitgebreid.

Belangrijkste AOV-documenten in Mijn Aegon

Uw klanten vinden vanaf nu de belangrijkste documenten in Mijn Aegon:

  • De fiscale jaaropgave.
  • De uitkeringsspecificaties (bij een uitkerende AOV).
  • De welkomstbrief die klanten ontvangen bij hun eerste polis.
  • De jaarlijkse onderhoudsbrief. Hierin zien klanten onder andere de nieuwe premie voor het komende jaar en de kenmerken van hun verzekering.

 

Uw gegevens staan nu ook in Mijn Aegon

U bent als adviseur nu ook goed zichtbaar in Mijn Aegon. We hebben uw NAW-gegevens toegevoegd. Uw klanten nemen zo snel en eenvoudig contact met u op.

We breiden Mijn Aegon stap voor stap uit

We blijven Mijn Aegon voor AOV verder ontwikkelen. Uw klant kan in de toekomst via Mijn Aegon een adreswijziging of nieuw bankrekeningnummer doorgeven. Ook maken we nog meer documenten zichtbaar in Mijn Aegon. We laten u steeds weten wat er verandert.

Aanpassing kan alleen via u als adviseur

Wil uw klant de dekking van zijn AOV wijzigen? Dat kan. Dit mag hij alleen niet zelf doen. Maar regelt hij nog altijd via u.

Het klantenteam AOV staat voor u klaar

Meer weten over Mijn Aegon? Of wilt u meer informatie over onze AOV? Neem gerust contact op met het Klantenteam AOV. Zij zijn het vaste aanspreekpunt waarmee u snel schakelt en spart. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met uw accountmanager.