Vanaf nu kunt u chatten met het Klantenteam AOV
Vanaf 1 maart kunt u chatten met het Klantenteam AOV. U stelt online uw vraag over de status van een aanvraag of over een lopende polis. Wij gaan direct voor u aan de slag.
Chatten en doorwerken tegelijk, wel zo handig
Als u met ons chat, kunt u gewoon doorwerken. Of uw klant te woord staan. Ondertussen beantwoorden we uw vragen.
Hoe start ik een chat?
U start een chat in het Aegon Intermediair Portal. Met de oranje knop ‘Chat met Aegon’ rechts op het scherm start u een chat. Wilt u chatten over AOV? Kies dan voor Inkomen Individueel. Chatten kan van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.
Het klantenteam Inkomen staat voor u klaar
[[{"fid":"176443","view_mode":"media_original","fields":{"format":"media_original","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Klantenteam AOV","field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"media_original","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Klantenteam AOV","field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"alt":"Klantenteam AOV","class":"media-element file-media-original","data-delta":"1"}}]]
Meer weten over AOV? Of een aanvraag doen? We zijn uw vaste aanspreekpunt. Met ons kunt u snel schakelen of sparren. Maak kennis met het Klantenteam AOV. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met uw accountmanager.