Leven-documenten nu ook te vinden bij "Klanten zoeken"
De Leven-documenten vindt u voortaan bij het klantbeeld van ons klantoverzicht op het Aegon Intermediair Portaal. Via de homepage onder het kopje 'Zoeken' kunt u nu de Leven-documenten van uw klant opzoeken.
Hier kunt u zoeken op:
- Achternaam
- Geboortejaar
- Straatnaam, postcode of woonplaats
- Emailadres
- Productnaam - bijvoorbeeld 'lijfrente'
- Contractnummer
Zoekt u de Leven-contractgegevens zelf? Deze vindt u nog onder het linkje op de homepage 'Voor polis informatie levensverzekeringen' of via de tab Leven en dan naar 'Zoeken polis informatie verzekering'.
[[{"fid":"175262","view_mode":"media_original","fields":{"format":"media_original","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"media_original","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-media-original","data-delta":"2"}}]]
De Zoekresultaten
De resultaten worden op een overzichtelijke manier gepresenteerd. Wordt er gezocht via de zoekbalk op de homepage, dan worden de resultaten in een lange lijst onder 'algemeen' getoond. U kunt verdieping aanbrengen door op één van de tabs met de productgroep te klikken. De documenten kunt u terugvinden tot en met 2009. Over een aantal weken kunt u de documenten vinden tot en met 1998.
Kiest u ervoor om via de navigatie van een specifieke productgroep te zoeken, dan worden uw klanten in de resultaten getoond met minimaal één contract van deze specifieke productgroep. U kunt altijd een andere tab selecteren indien gewenst.
Optie klanten zoeken vanaf de homepage
U kunt gemakkelijk klanten zoeken via de homepage met de functionaliteit 'Klanten zoeken'. Ziet u deze optie niet? Vraag dan uw beheerder om deze rechten aan u toe te kennen. U kunt nagaan wie uw beheerder is door rechts bovenin op 'Kantoor' te klikken. Er verschijnt een drop down menu en klik hier vervolgens op 'Mijn account'. Hier vindt u de beheerder van uw kantoor. Hij/zij kan vervolgens u de benodigde rechten toekennen. Meer informatie over het beheer van gebruikersrechten vindt u hier. Lukt het uw beheerder niet de juiste rechten toe te kennen dan kunt u voor technische ondersteuning contact opnemen met de Supportdesk Intermediair Portal: (070) 344 50 00, bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 tot 17:00 uur.