Wint u de Aandacht voor Morgen Award 2020?

Een maandelijkse nieuwsbrief. Wandelen met de klant. Een netwerkevenement. Het zijn een drietal voorbeelden van hoe adviseurs verbinding zoeken met klanten. Maar ook verbinding creëren tussen klanten. Elk contact met uw klant is een moment om de verbinding te versterken. Dit kan fysiek zijn, als uw klant u bezoekt. Of digitaal door proactief contact te zoeken via sociale media.

Zoek de verbinding met uw klant

Ook dit jaar reiken we weer de Aandacht voor Morgen Award uit aan een innovatieve adviseur. De award staat in het teken van verbinding. Dat doen we met de vraag: ‘Hoe houdt u verbinding met de klant in deze digitale wereld?’ Komt er bijvoorbeeld een sterkere focus op persoonlijk contact? Of gebruikt u juist digitale middelen om de verbinding naar een hoger niveau te tillen? Laat het ons weten! Daarmee maakt u kans op de award én inspireert u collega-adviseurs.

Stuur uw idee voor 2 maart 2020 in

Heeft u een mooi voorbeeld, concept of een bijzondere manier van het werken aan de verbinding met uw klant? Stuur uw idee voor 2 maart 2020 naar thiemo.montezinos@aegon.nl. Een onafhankelijke jury beoordeelt de inzendingen en kiest de ideeën die gaan strijden voor de award. Uiteindelijk kiest u de winnaar! U en uw collega-adviseurs mogen namelijk stemmen.

Media aandacht winnaar vorig jaar

Ilse Bosland won de award vorig jaar met haar vlogs als Juffrouw Polis. Zo zet zij verzekeringen in een ander en vooral leuk daglicht. Alles onder het mom dat verzekeringen helemaal niet saai zijn. Leuke bijkomstigheid: het winnen van de Aandacht voor Morgen Award werd goed opgepakt door de media! Waaronder een radio-interview en berichten in diverse kranten en financiële magazines. Dat wilt u toch ook?

 

Stuur uw idee in