AOV-klanten geven onze casemanagers een hoge waardering

Arbeidsongeschikte klanten zijn zeer tevreden over de ondersteuning die Aegon biedt bij re-integratie. Ze geven onze casemanagers een 7,8!

Onze casemanagers worden gewaardeerd

Aegon doet voortdurend onderzoek onder klanten die begeleid worden bij arbeidsongeschiktheid. Onlangs hebben we de intakefase onder de loep genomen. Klanten zijn hier bijzonder over te spreken. Ze geven onze casemanagers gemiddeld een 7,8 voor het contact en de begeleiding. Klanten vinden met name dat de casemanager:

  • Begrip toont voor de situatie van de klant
  • De klant goed betrekt bij het vaststellen van de arbeidsongeschiktheid
  • Een goed beeld heeft van de belemmeringen waarmee de klant te maken heeft
  • Goede afspraken maakt met de klant

 

Klanten vinden het eenvoudig om arbeidsongeschiktheid te melden

Deelnemers aan het onderzoek geven ook aan tevreden te zijn over het melden van de arbeidsongeschiktheid. Die melding gaat eenvoudig. Ze worden vervolgens snel gebeld door de casemanager. Bovendien vindt men de geboden informatie duidelijk. Daardoor weten klanten goed wat ze van Aegon kunnen verwachten.

Aegon maakt ook werk van preventie

Natuurlijk is het belangrijk om snel en effectief in te spelen op arbeidsongeschiktheid. Maar het is net zo belangrijk om arbeidsongeschiktheid te voorkomen. Ook daar maakt Aegon werk van. Voelt uw klant zich niet fit? Of dreigt hij of zij uit te vallen? We horen het graag via deze webpagina. Dan gaan we er samen met uw klant alles aan doen om zijn of haar situatie te verbeteren.

Meer weten over re-integratie of preventie?

Casemanager Corina Moes vertelt u graag meer over re-integratie en preventie. U bereikt haar via corina.moes@aegon.nl. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met uw accountmanager.