Klanten zien hun AOV-gegevens in Mijn Aegon

Regelmatig geven klanten bij ons aan dat ze hun AOV graag online willen inzien. Vanaf nu kan dat: de basisgegevens van hun AOV staan nu in Mijn Aegon. 

We starten met de polisgegevens en het melden van arbeidsongeschiktheid

Op dit moment zien klanten In Mijn Aegon de volgende informatie:

  • Polisgegevens, zoals beroep, verzekerd bedrag en het eigenrisicotermijn
  • Voorwaarden en clausules

Ook kunnen klanten zich nu arbeidsongeschikt melden via Mijn Aegon.

We breiden Mijn Aegon stap voor stap uit

Binnenkort zien uw klanten ook úw contactgegevens in Mijn Aegon. Hierdoor kunnen ze eenvoudiger contact met u opnemen. In een latere fase breiden we Mijn Aegon uit met de documenten en brieven die klanten van ons ontvangen. Zo vinden ze alle communicatie ook digitaal terug.

Daarna wordt het mogelijk om administratieve wijzigingen via Mijn Aegon door te voeren. U kunt hierbij denken aan adreswijzigingen en wijzigingen van het bankrekeningnummer. Als het zover is, hoort u dat uiteraard van ons.

Aanpassing van een AOV kan alleen via de adviseur

Wil uw klant een dekkingswijziging in het product aanvragen? Dan kan hij dat alleen via u als adviseur doen.

Meer weten?

Heeft u vragen over Mijn Aegon? Of wilt u meer weten over onze AOV? Neem gerust contact op met uw accountmanager.