Webinar 14 januari: Schade Particulier – alle ins en outs over het digitaal werken bij Aegon

We investeren veel in digitalisering. Om uw werk makkelijker te maken én om slimmer en efficiënter samen te werken. Zo kunt u steeds sneller digitaal een schade melden. En heeft u via het Aegon Intermediair Portal een aanvraag, claim of wijziging ingediend? Dan weet u binnen 24 uur waar u aan toe bent. Dat is onze nieuwe 24-uursbelofte. Benieuwd naar de laatste ontwikkelingen binnen Aegon Schade Particulier? Volg ons webinar op 14 januari: dan bent u binnen een uur helemaal bij.

 

Een digitale rondleiding op het Aegon Intermediair Portal én meer

Na het interactieve webinar weet u alle ins en outs over:

  • Digitalisering bij Aegon. Zo vertellen we u graag meer over onze nieuwe 24-uursbelofte.
  • De verbeterde aanvraagstraat van het Woon- & VrijeTijdpakket. U kunt nu bijvoorbeeld snel de premie berekenen van producten, zónder dat u alle klantgegevens moet invullen.  
  • Het gemak van Online muteren.
  • Hoe u digitaal een schade kunt melden.
  • De voordelen voor u als adviseur om digitaal te werken.

 

Schrijf u nu in

  • Het webinar vindt plaats op 14 januari a.s. om 10:00 uur.
  • U bepaalt zelf hoe u meedoet: via uw laptop, tablet, smartphone of computer. Handig!
  • Inschrijven kan
  • Tijdens het webinar kunt u direct vragen stellen via de chatfunctie.

Nu aanmelden