Ook in deze tijd geldt onze 24-uursbelofte!

Dient u via het Aegon Intermediair Portal een aanvraag, claim of wijziging in? Dan weet u op werkdagen binnen 24 uur waar u aan toe bent. Ook in deze hectische tijd. Beloofd! Deze 24-uursbelofte introduceerde Aegon Schade Particulier eind 2019.

We werken graag zo veel mogelijk digitaal

Digitaal werken heeft veel voordelen. Zo kunnen we steeds slimmer, sneller en efficiënter samenwerken. U bespaart tijd, die u extra aan uw klant kunt besteden. Bijvoorbeeld doordat u zelf altijd online de status kunt volgen. Digitaal werken heeft ook als voordeel dat we bij Aegon de nodige informatie direct op de juiste plek hebben. Zo voorkomen we onnodige vertraging. Dat maakt dat we via deze online weg onze 24-uursbelofte kunnen doen.

Snel duidelijkheid voor uw klant

U weet op werkdagen snel waar u aan toe bent. Daarnaast ontvangt u binnen 24 uur ook al de polis, betaalaankondiging, afwijzing of de vraag om aanvullende informatie. Denk aan ontbrekende documenten. En ja: is er een grote storm, zijn er heel veel schademeldingen vanwege corona of iets anders groots? Dan duurt het wellicht iets langer. Maar ook dan doen we ons uiterste best om de 24-uurs belofte na te komen. En dat lukt in deze tijd dus nog steeds!

Wilt u meer weten?

Neem dan gerust contact op met uw accountmanager.