Betalingsachterstand voortaan per iDEAL te voldoen
Sinds kort hebben klanten de mogelijkheid betalingsachterstanden op eenvoudige en snelle wijze via iDEAL te voldoen. Het betalen is mogelijk nadat de klant heeft ingelogd op Mijn Aegon.
Aegon biedt klanten graag de mogelijkheid om 24/7 inzicht te hebben in hun actuele financiële situatie. Is er sprake zijn van een betalingsachterstand? Dan is het handig als de klant hier zo snel mogelijk een oplossing voor te geven. Met het betalen via iDEAL behoort dit nu tot de mogelijkheden.
De stappen die de klant volgt op Mijn Aegon
Na inloggen op Mijn Aegon doorloopt de klant de volgende stappen om via iDEAL te betalen:
- De klant selecteert “Mijn Betalingen” bovenaan de pagina
- Is er sprake van een betalingsachterstand? Dan wordt de klant hier direct op geattendeerd
- De klant kan nu direct klikken op “Betalen”
- En volgt vervolgens het iDEAL-betalingsproces
- Na betaling ziet de klant direct dat de status van de betaling is gewijzigd naar ‘in behandeling’.
- Wanneer Aegon de betaling heeft ontvangen, wijzigt de status naar ‘Betaald’.