Stapje voor stapje verbetert het Aegon Intermediair Portaal

Zoals u weet, zijn wij bezig om samen met u onze portaal te verbeteren. Voor ons is het belangrijk dat uw gebruikservaring zo optimaal mogelijk is. We houden u graag op de hoogte van elke verbetering. Wat is er onlangs veranderd?

  • De navigatiestructuur: álle informatie overzichtelijk bij elkaar
    Verdwaal niet langer in onze menustructuur om de juiste informatie of contactgegevens te vinden. Vanaf 27 augustus is de navigatie verbeterd waardoor u per productcategorie alle informatie en de contactgegevens vindt én u snel naar de selfservice-opties kunt.
  • Live chat: u wordt binnen 1 minuut geholpen
    In dit geval telt: chatten is sneller. Heeft u een vraag? Maak dan gebruik van onze live chat. Onze medewerkers zitten klaar om u snel en goed te helpen.
  • De rekentool: snel uitrekenen wat Beheerd Beleggen kan opleveren
    Wellicht heeft u het ook gemerkt. Klanten vinden het soms nog spannend om hun geld te laten beleggen. U kunt nu berekenen voor de klant wat beleggen hen kan opleveren. Let wel; de berekeningen zijn indicatief en geen betrouwbare indicator.