Vertraging Schiphol: Aegon vergoedt een vertragingsschade
Op 24 juli was er een storing in de brandstofvoorziening op Schiphol. Daardoor was het lange tijd niet mogelijk om vliegtuigen te tanken. Met veel vertragingen én soms zelfs annuleringen van vluchten tot gevolg. Wij vinden dit bij Aegon heel vervelend voor klanten die uitkijken naar een welverdiende vakantie. Daarom vergoeden wij een schadebedrag als de vertraging langer duurt dan 8 uur. Dit valt normaal niet onder onze dekking.
De storing is voorbij, maar de nasleep niet
Nét nu de vakantieperiode in volle gang is, zijn er problemen op Schiphol. Allesbehalve een leuke start van de vakantie.
Wij willen iets extra’s doen voor onze klanten
Normaal is vertragingsschade alleen gedekt als er een technisch probleem aan het vliegtuig zelf is. Dat is nu niet het geval. Tóch willen we onze klanten helpen. Daarom vergoeden wij de reiskosten van de ‘gemiste’ vakantiedagen. Tenzij de vliegmaatschappij of reisorganisatie dit doet.
Zo kunt u een schade melden voor uw klant
U kunt een schade eenvoudig online melden via Aegon Intermediair Portaal. Dien daarbij de boekingsnota in, samen met de vermelding van de duur van de vertraging. Binnen één werkdag hoort u dan van ons wat wij precies vergoeden.
Wilt u meer weten?
Neem dan gerust contact met ons op.