Zorg dat uw klanten de werknemer- en verzuimgegevens vóór 8 juli aanleveren
Ieder jaar moeten klanten met een Aegon Gezond Werkplan de werknemer- en verzuimgegevens bij ons aanleveren voor de naverrekening. Inmiddels heeft 67% van de klanten dit gedaan.
Uw klanten moeten de gegevens aanleveren vóór 8 juli
Heeft u klanten die de werknemer- en verzuimgegevens nog niet hebben ingediend? Zorg er dan voor dat zij dit uiterlijk 8 juli doen via het Aegon Werkgeversportaal.
Als uw klanten niets doen, rekenen we eenmalig extra kosten
Levert uw klant de gegevens niet aan? Dan rekenen wij eenmalig extra kosten. Deze kosten bedragen 20% van de jaarpremie. Ook kan het zijn dat uw klant de schade-uitkeringen over het jaar 2018 moet terugbetalen.
Heeft u nog vragen?
Neem dan gerust contact op met ons. Wij helpen u graag. U bereikt ons op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur via telefoonnummer 088 344 00 53. Liever mailen? Stuur uw bericht naar hulplijnagwp@aegon.nl. Heeft u vragen over het Aegon Intermediair Portaal? Dan kunt u terecht bij de Supportdesk Intermediair Portaal op 070 344 50 00.