Schade Particulier maakt voortaan gebruik van een no-reply-adres

We helpen u en onze klanten graag zo goed en snel mogelijk. We merken dat dit met e-mailcontact niet altijd lukt. Daarom sturen we per 24 juni 2019 automatische mails over verzekeringen vanaf een no-reply-adres. We praten u graag bij.

We gebruiken een no-reply-adres om misverstanden te voorkomen

Onze adviseurs en klanten geven een lage tevredenheidsscore voor het e-mailcontact met ons. En we weten waarom! Zo duurt het vaak langer voordat klanten een goed antwoord krijgen via e-mail dan via andere contactkanalen. Omdat de informatie bijvoorbeeld niet compleet is. Of omdat er meerdere vragen in één e-mail staan over verschillende onderwerpen. Dat leidt vaak tot mails heen en weer óf tot misverstanden. Vervelend voor u en onze klanten natuurlijk. Daarom sturen we onze automatische e-mails over schadeverzekeringen voortaan vanaf no-reply-schadeverzekeringen@aegon.nl.

We staan altijd voor u klaar

Krijgt u een mail vanaf een no-reply-adres? Dan kunt u niet reageren via dat adres. We staan wel altijd voor u klaar natuurlijk! Wilt u een schade melden? Of een verzekering aanvragen, stopzetten of wijzigen? Dan kunt u dat het beste digitaal doen via het Aegon Intermediair Portaal (AIP). Voor andere vragen kunt u contact opnemen met uw accountmanager.