Aegon AOV binnenkort zichtbaar in Mijn Aegon
Binnenkort hebben klanten inzicht in de basisgegevens van hun AOV via Mijn Aegon.
Aegon AOV binnenkort zichtbaar in Mijn Aegon
De wereld wordt steeds digitaler. We krijgen dan ook regelmatig vragen van klanten die online hun AOV willen inzien. Daarom kunnen zij binnenkort de basisgegevens van hun AOV bekijken via Mijn Aegon.
Binnenkort zien klanten de eerste AOV-gegevens in Mijn Aegon
De AOV-gegevens op Mijn Aegon introduceren we stapsgewijs. Binnenkort zien klanten de volgende informatie in Mijn Aegon:
- polisgegevens, zoals beroep, verzekerd bedrag en eigenrisicotermijn;
- persoonsgegevens van uw klant;
- uw contactgegevens. Hierdoor wordt het voor uw klanten eenvoudiger om met u contact op te nemen.
Zodra deze informatie in Mijn Aegon staat, hoort u dat van ons.
We breiden Mijn Aegon daarna uit met documenten en brieven
In een volgende stap breiden we Mijn Aegon uit met documenten en brieven die we naar klanten sturen. Zo kunnen zij alle communicatie ook digitaal terugvinden. En in een latere fase kunnen klanten waarschijnlijk administratieve wijzigingen via Mijn Aegon doorvoeren. Zoals adreswijzigingen en het wijzigen van een bankrekeningnummer. Ook hiervan houden we u op de hoogte.
Het aanpassen van de AOV gaat altijd via de adviseur
Het is niet mogelijk om via Mijn Aegon dekkingswijzigingen in het product aan te vragen. Dit kan alleen via u. Met Mijn Aegon verwachten we klanten sneller en eenvoudiger inzicht te geven. Op een moment dat het hen uitkomt.
Meer weten?
Heeft u vragen over Mijn Aegon? Of wilt u meer weten over onze AOV? Neem gerust contact op met uw accountmanager.