Per 1 juli 2019 gaat Aegon samenwerken met ARAG voor de uitvoering van de rechtsbijstand. Voorheen was de juridisch dienstverlener SRK
Voor u en uw klanten houden we onze producten en services graag optimaal. In dat kader hebben wij een samenwerkingscontract gesloten met ARAG. Dat betekent dat ARAG met ingang van 1 juli 2019 de uitvoering van de rechtsbijstand zal doen voor klanten van Aegon. Met een gedeelde visie over de invulling van taken en verantwoordelijkheden verwachten wij de dienstverlening voor u en uw klanten te kunnen verbeteren.
Premie en voorwaarden blijven ongewijzigd
Uiteraard streven we ernaar om de overgang zo eenvoudig mogelijk te maken. Zo blijven de premie en voorwaarden voor de verzekering onveranderd, zodat uw klanten geen nieuw polisnummer en polisblad nodig hebben.
Met klanten met lopende conflicten wordt contact opgenomen
Heeft u klanten met een conflict waarvoor hij of zij op dit moment een beroep doet op de rechtsbijstandverzekering? Dan wordt er vóór 1 juli door SRK persoonlijk contact met hem of haar opgenomen.
Klanten worden tijdig geïnformeerd
Uiteraard is dit belangrijk nieuws voor onze klanten. Daarom informeren wij klanten met een maatschappij-incasso vóór 1 juni en verzoeken adviseurs die zelf de incasso verzorgen hun klanten ook voor die datum te informeren.
Heeft u één of meer klanten met een rechtsbijstandverzekering of een module rechtsbijstand op hun autoverzekering? Dan ontvangt u van ons een overzicht van de betreffende klanten en een kopie van de brief die zij ontvangen of een voorbeeldbrief.
Heeft u nog vragen?
Neem dan contact op met uw accountmanager.