Belt uw klant ons? Dan verbinden we hem of haar meteen met u door

Het komt regelmatig voor dat uw klanten Aegon bellen over een verzekering. Bijvoorbeeld om een schade te melden. Vaak hielpen we hen dan, en dat was goed bedoeld. We kregen terug van adviseurs dat ze dat liever niet willen. Dat begrijpen wij heel goed. Daar spraken we ook over tijdens onze klankbordsessies met adviseurs. Daarom verbinden we uw klanten nu meteen met u door, als zij ons bellen.

Deze nieuwe werkwijze komt voort uit de klankbordsessies

Aegon Schadeverzekeringen houdt regelmatig klankbordsessies met adviseurs. En dat levert ons waardevolle informatie op. We vinden het namelijk belangrijk om te weten wat goed gaat en wat beter kan in onze samenwerking. Zo spraken we ook over klantcontact. En het belang daarvan voor uw adviesrol. Met deze nieuwe werkwijze denken wij dat we beter aansluiten op uw behoeften.

 

Overigens hebben wij in overleg met adviseurs er bewust voor gekozen om niet uw contactgegevens door te geven, maar uw klanten meteen met u door te verbinden.

Er zijn ook uitzonderingen, bijvoorbeeld bij noodgevallen

Verwijst een adviseur een klant door naar Aegon, of is er bijvoorbeeld een noodgeval? In deze situaties maken we een uitzondering: dan helpen we klanten direct en verbinden we hen niet door. U kunt erop vertrouwen dat we daarbij een goede afweging maken tussen uw belang en dat van uw klant.


Heeft u tips of suggesties over de nieuwe werkwijze?

Neem dan gerust contact op met uw accountmanager. Wij ontvangen uw tips graag, zodat we de werkwijze verder kunnen verbeteren.